אנו מבינים את המצוקה הנובעת ממקרה חירום תחבורתי המאלץ נוסעים להמתין בצד הדרך עם רכב לא מוכר בארץ זרה, על אחת כמה וכמה אם אחד הנוסעים או הנהג סובל ממוגבלות פיזית ומתקשה לתפעל את התקלה בעצמו. לכן, חשוב לנו לדאוג שלקוחותינו יקבלו את השירות המקצועי והמסור ביותר שישלח אותם לדרכם בקלות במהירות האפשרית. במקרה של פנצ'ר בגלגל, בעיה באחד המתקנים, חלילה תאונת דרכים או כל תקלה אפשרית ברכב,
עצרו מיד את הרכב וצרו עמנו קשר.


אל תנסו להניע או לנסוע ברכב בכדי להחזיר אותו לסוכנות, הנסיעה ברכב תקול יכולה לסכן אתכם ולהסב לרכב נזק גדול יותר. אינכם חייבים לצאת מהרכב אך אם אתם בוחרים לעשות זאת, אל תעזבו אותו בצידי הדרך. בנוסף, מוקד "זברה" זמין לרשותכם בכל שעה ביממה בטלפון 2113* בכדי לספק לכם תמיכה ושירות מקיף של תיקון, גרירה או חילוץ. אנו נדאג לספק לכם רכב חלופי ברמת הרכב ששכרתם בהקדם האפשרי.

חשוב להדגיש כי אין להזעיק שירותי גרירה / חילוץ מחברה אחרת על דעת עצמכם, זאת משום ששירותי הגרירה שלנו מכוסים בביטוח של הרכב בעוד שחברה אחרת תגבה מכם תשלום נוסף. סיבה נוספת להשתמש בשירות הגרירה שלנו היא משום שהרכבים שלנו אינם רגילים ובעלי מתקנים רגישים, חברת "זברה" מכירה את הזהירות הנדרשת לטיפול ברכבים לבעלי צרכים מיוחדים. מאותן סיבות גם אסור לכם לשלוח אותו לתיקון במוסך על דעת עצמכם, הרכבים שלנו מטופלים במוסכים מורשים ספציפיים.